Längtar till Gotland

Mycket att fixas när man kommer hem, väskorna ska packas upp. Lägenheten måste städas innan jag åker hem till Småland. Men i kväll ska jag bara ta de lungt och kolla på Wallander och kanske läsa lite Företagsekonomi. Trots att jag jobbat hur mycke osm helst i Sälen har jag faktiskt varit duktig med att plugga. Känner mig stolt att jag lyckats att ha den självdisiplinen. Hv förlorde i 3:e final matchen idag, känns bittert.
I mina tankar känns de redan som jag är på Gotland nu, jag längtar verkligen. Men innan dess ska jag kirra två kurser i skolan och träffa mina vänner som jag kommer sakna.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej stranger:) Jag är en tjej som nyligen har landat i Sverige efter 5 månaders jobbande i underbara Spanien. Jag är supersugen på att säsonga vidare, där gotland står högt på önskelistan. Har du några tips om arbete/boende? Hur har du gått tillväga osv? Om du har tid och lust får du gärna maila några rader till sara[email protected]. Tack på förhand!

2009-04-13 @ 17:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback