Skratt atack på Netto

Klockan börjar dra iväg mot midnatt och jag har suttit och drunknat bland mina böcker. Pluggat i bibblan på högskola i 5 tim idag och det va en lysande idé. Så imon har jag beslutat att även då plugga där, eftersom man sitter där det är lungt och får mycket gjort. Är man hemma finns alltid möjligheter till att syssla med annat som att diska, städa, kolla tv, fastna vi datan och allt annat som helst plötsligt blir jätte kul bara man slipper plugga.
Jag o Madde va på utflykt till Hässleholmen(är typ som Råslätt i Jkpg) nu i kväll...vi skulle panta flaskor och handla på Netto. Fy vilken tråkig affär...va nog första o sista gången jag va inne där. Pantmaskinen va jätte lustig inte sett nån sådan innan och den kastade bara tillbaka flaskorna så vi blev tokiga och gap skratta...så stod de en utländsk gubbe bakom oss som svor och levde på sitt språk. Madde kunde ett ord på de språket och de va svordomen han sa...Så vi skrattade ännu mer.
Nu ska jag köra plugg nån timma till sen blir de sängen.

Gutten nacht meine freunde!


Madde på Netto...vilken knasig pantmaskin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback