Bye bye Gotland

Om några få timmar sitter jag på båten hem. Hade så gärna velat stanna kvar en vecka till. Haft en oslagbar sommar här. Kommer sakna det så in i...alla vänner, havet, den vackra ön.

Hade avskedsfest i onsdags. Det blev en mycke lyckad tillställning,kanske t.o.m lite för bra. Varför ska allt bra hända just näst sista dagen!? Igår va jag med mr E i Almedalen och solade, drog sen ner till Kallis och satt på bryggan och solade vidare. Sen blev de pizza film o mys. Mötte upp Gaby på Wallers för att ta en avskeds drink vid midnatt. En tjej jag lärt känna och kommit väldigt nära nu i sommar.
Jag va uppe redan innan 5 imorse och åkte ut till Kneippbyn för att njuta av den vackra soluppgången vid havet. En riktigt bra avslutning på en fantastisk sommar.

Har trivs så bra att bo ihop med Carro, Nu ligger hon och sover och jag väntar på att hon ska vakna så jag kan börja packa ihop mina saker och städa det sista. Jag är ju ute i så god tid...

Kan fortfarande knappt fatta att jag åker hemåt idag, men när verkligheten kommer i fatt när jag står där med bilen i inchecket till båten lovar jag att tårarna kommer att falla ner på min kind.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kände du någon som hette oscar och jobbade på kneippbyn? :D

2009-08-09 @ 14:08:48
Postat av: Sofie

Yes, känner till en som va me o showgruppen...vem undrar? ler

2009-08-09 @ 15:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback