Dags att återhämta sig

Tillbaka i Borås. Halsonten sitter fortfarande i...som den har gjort i ca 2 veckor. Nu ska jag bara vara hemma och ta de lungt och ladda om batterierna tills jag åker till Sthlm nästa torsdag. Ska dit med klassen och gå på Formex och göra lite studiebesök. Jag har lite nya planer i höst, kanske kommer bo nån annanstans än Borås då. Berättar mer om mina planer blir verklighet. Hoppas hoppas!

Nåt annat tråkigt är att  min bil inte vill starta. Nåt fel med batteriet eller med nån rem till generatorn. Måste ta tag i det och få henne till en verkstad nu.

I söndags kom jag hem från en toppen helg i Nyköping/Uppsala/Stockholm. Hade tjejträff med de brudarna från Hultsfred, Nu har vi slagit näven i bordet om att det ska bli en tradition att stråla samman varje höst, annars är de lätta att tiden bara rinner iväg mellan mötena. Kommer med lite bilder sen.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback