Framtids planer

Ibland blir jag trött på mig själv. Just för att jag har sådan stark vilja och rusar fram som en ångvält för att nå till mitt mål. Även så i detta fallet. Nu har jag fått för mig en sak som jag vill göra i höst och som jag av min familj mött med ett visst motstånd även fast det vet att det skulle vara bra för mig. De tycker att jag faktiskt borde lugna ner mig och vara kvar i Borås i höst, och kanske har de rätt. Men jag tänker också på min framtid och vad bra just detta skulle vara för mig. Vill inte berätta vad det är jag vill göra eftersom jag behöver få en hel del svar innan jag avslöjar. Jag har alltid en inställning där jag tänker att: ALLT LÖSER SIG, och det gör det faktiskt på ett eller annat sätt och oftast bra.
Jag börjar mer och mer komma underfull med vad jag vill satsa på i framtiden och därför skulle just min plan som jag har vara perfekt för att ta reda på om detta verkligen är det jag vill.

Hur som vill jag tillbaka till Gotland nästa sommar! jag älsar ön och alla goa människor där! *sakna*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback