Krohshow plus andra festligheter

Spenderat min första lediga dag ute i solen. Inget mer jobb nu. Va så skönt att stämpla ut igår kväll. Inget mer jobbande nu. Igår efter jobbet tog jag & Carro ett glas vitt på Black sheep arms. Trevligt ställe där min vän Gaby nu ska bli restaurang chef för.
Idag har jag strosat runt på Visbys gator och kollat in alla medeltidare. Sen blev de sol i Almedalen med lite skön läsning. Om nån timma ska jag ut till Kneippbyn för att kolla Krogshow och äta buffé med Linnéa & Sara från jobbet.

Veckans planering:
Måndag: Krohshow
Tisdag: Sola & ut och äta med kollegorna + aktivitet
Onsdag: Fest hemma hos mig. Sol& Bad om vädret tillåter
Torsdag: Äta på medeltids restaurang + kanske utgång.
Fredag: Flyttar jag över till fastlandet och stannar en sväng i Järnforsen
Lördag: Järnforsen
Söndag: Back to Borås

Ska även hinna med att flytt packa & städa. Älskar att ha ledig tid och bara få göra precis vad man vill. Känns att jag behöver vara ledig nu efter att jobbat precis hela sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback