Livet i en väska

Packa ner, packa upp, ja det är livet i en resväska. På fredag ska väskan packas igen för då bär det av till Nyköping på tjej träff, med smålands-töserna. Undra om jag ens har hunnit packa upp Visby då...de är frågan de!
Nu har jga insallerat mig i Borås, packat upp en del, handlat käk för massor med pengar plus annat bra och ha...skrivit min LIA-rapport i kväll och funderat lite på vad jag ska säga på redovisningen imon. man är ju alltid ute i god tid med att fixa skol-grejer...sånt är liksom inte prio ett under sommaren, så vänta in i de sista, men de gick ju fint.
De borde va förbud på att skolorna får starta innan 1 sept, för att börja imon känns inte okey.

Tillbringade gårdags kvällen med Carro & Becca i Jönnet. Det blev kräftor, tjej snack och en skräckis. Somna gott i Carros säng och åkte upp till A6 när jag vakna. Köpte lite Lanza shampoo i storpack så de räcker ett halvår framöver. Lika bra de! Sen spendera jag en svettig timma i min skrutt bil utan ac till Borås och väl där kom regnet...och nej det förvånar mig inte.

Nu blir det säng film och sen godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback