Lugn helg

Helgen har varit lugn, precis som planerat. Den har bestått av träning, fix i lyan så min bror kan få plats här, en trip till Gbg där jag hälsade på en vän. Vi kika film och åt pizza. Denna veckan står det en hel del på listan. Föreläsningar i Inköp, sen ska jag va me lite på Nollningen vid högskolan = fest, sen blir det Sthlm på torsdag med skolan. Vi ska på studiebesök och gå på Formex mässan. Stannar där hela helgen för att umgås med mina vänner. Ska bli sååå kul!

Asså i natt va jag så lack. De va sånt liv här i huset. Hyresvärden hade fest igår och även i fredags. När de körde stereon på max vid 4 imorse blev de lite för mycke. Ville bara sova...

Dags att städa lite nu...

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback