Nya mål i livet

Mina planer löser sig mer och mer. Nu har jag t.o.m blivit erbjuden om boende för ett tag i den staden dit jag vill. Jag blir bara mer och mer pepp. Hoppas resten löser sig också!

Haft utvecklingssamtal idag med min handledare på skolan. Prata lite om framtiden och såvidare. Känns som att jag vet vad jag vill pyssla med fram över. Det känns skönt! Nu har jag ett mål att kämpa mot och dit SKA jag nå!
Har varit ute på långpromenad och sen köpt lite nya undisar. Sen har jag & hyresvärden fixat min bil. Köpt nytt batteri och satt dit de så nu är den i drift igen. *skönt*

Nu har jag två dagar kvar med föreläsningar i export & import med tullverket, sen blir det lång helg och då ska jag satsa på att vila upp mig rejält!


I skolan tänker de på smittrisken med svininfluensan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback