Sometimes I like Borås

...speciellt idag när det är varmt och solen skiner. Köpte en storkanel bulle efter föreläsningen på tant grön, bryggde lite kaffe och satte mig ute i solen med SOLO i handen. Ljuvligt! Nu blir det en lång dusch, sen en tur ner till Knallelandet för att se om jag kan hitta en bra "helg-resväska" på hjul, för jag är sååå trött på att släpa omkring på min sportbag. Tungt och jefligt! Åker till Sthlm nästa torsdag och stannar över helgen. Ska upp dit med klassen, gå på Formex mässan i Älvsjö och ut och svänga med klackarna. Troligtvis har jag löst boende i Sthlm under hösten nu...*lycka* nu ska bara resten lösa sig...

På tal om annat så kommer jag kanske fr.o.m nästa vecka få en inneboende på mina ynka 22kvm. Lillebrorsan har kommit in på utbildning i Borås och eftersom han kom in i sista sekund som reserv så har han inget boende. Klart syrran ställer upp och tar hand om yngsta lillebror. Får se om han tackar ja eller nej! Tackar han ja vore de ju perfa att han tar min lgh i höst eller kanske tar över den helt och hållet. Kommer endast att behöva vara i Borås 11 veckor sammanlagt tills jag tar examen i maj-10.

Time for a shower.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback