En dag i det vackra kalla Göteborg

Dagen startade med en rejäl god hotell frukost på Scandic i Mölndal (där vi kommer att bo tills på fredag). Vilade lite till i sängen efter frukosten, för sova ut är inget jag har fått göra på länge. Räknade ut hur många timmar jag jobbat utöver heltid under november och det blev hela 90 timmars övertid. Alltså 175+90=265 tim.
Vilket betyder att lediga tid och sovmorgonar inte förekommit i mitt liv. Nu har jag ledigt fram tills torsdag morgon vilket är helt underbart.
På eftermiddagen åkte vi tjejer som jobbar med idol-roadshowen ner på stan. Åt en god lunch buffé på Nordstan och sedan blev det lite shopping. Ett par high heel skor, en ull tröja och en foundation från Mac. Det blev en snabb runda till hotellet sen blev det öl och en bar meny middag på kellys med Gerda & Petter. Mötte sedan upp Kakan & Klara för lite vin på en engelsk pub på avenyn. Nu väntar sängen och imon ska jag bada mer bubbel pool och bara vara ledig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Du får berätta allt skvaller när du kommer hem. Många kramar

2009-12-02 @ 08:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback