Hem ljuva hem

Nu har jag nyligen anlänt till Järnforsen. Ser verkligen fram emot att vara ledig i 2½ vecka nu. Har inga planer alls, vilket är jätte skönt.

Denna veckan har jag varit ute på en köpcentrum-turné för EA games och promotat Rockband och Lips. Tis & Ons i Örebro, sen åkte jag till Sthlm för att delta på One Motions julfest. Vi hade klappjakt och åt sedan en god middag på Kåken. Vid 5 på morgonen dagen därpå (tors) åkte vi vidare till Norrköping och kom hem därifrån igår natt (fre). Satte mig på tåget ner till Småland i eftermiddags och äntligen är jag hemma. Haft en mysig middag med hela familjen. Alla samlade och det kom en glad nyhet, min "platsbror" och hans tjej väntar barn. Nu har jag precis slutfört det sista med jobbet skickat rapporter från turnén och timrapporterat. Under mån-fre denna veckan fick jag ihop 65 timmar.

Ja, ni förstår säkert att jag är riktigt trött nu. Ska lägga mig i sängen och kolla på en film.
Imon åker jag troligtvis till Kosta och hälsar på mamma och stannar där tills juldagen. Tänkte åka till Växjö i början av veckan och hälsa på en gammal kompis och fixa nån fin julklapp till pappa & morfar.


MONTERN I NORRKÖPING



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback