Idol i Göteborg

Scandinavium kokade i Göteborg i kväll när Idolerna gästade arenan. En fantastisk kväll med bra underhållning. Mina favoriter gick vidare och idag var det faktiskt första gången jag röstade. Mina röster lades på Erik & Calle. Dagen började med julklapps shopping på stan sen hårt jobb hela kvällen på Scandinavium. Vår monter översvämmades av goa göteborgare som ville upp på scenen och sjunga Lips.
Efter fredagsfinalen packade vi snabbt vår lastbil för att börja resan mot Trollhättan. Nu har vi precis anlänt till hotellet och imon ska vi på Etage köpcentrum med idol-turnen. Ska bli kul att få ha med Tove på scenen. Är det någon mer än jag som förknippar henne lite med Maya i The Sounds. Lite kaxig attityd, lite speciell röst och en showare på scenen.
Nu somnar jag nästan så dags att sova för imon ska vi upp tidigt och jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback