Jul jul strålande jul

Snön yr utanför fönstret, julmusiken strömmar på hög volym ut ur högtalarna. Jag har fått julkänsla! Nu ska jag och mamma strax kolla på film och dricka lite vin. *mys*
Idag har jag varit i Växjö och köpt mina sista julklappar. Ett paket till pappa & Marie och en till morfar. Har en klapp kvar och köpa och den är till min älskade far. Han ska få fina vatten glas från Ittala. Hade middag i helgen och såg att deras vatten glas till vinet var säkerligen 15 år gamla ocg riktigt fula så dags att han får några nya fina. Ska gå och kika på Kosta Outlet imon. Kanske köpa en julklapp till mig själv också...skulle behöva några fina rödvin glas till min samling av Orrefors serie Ingegerd.

Kram från mig till dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback