Ny idol weekend har just börjat

...första kvällen med genrep inför fredags finalen är avklarat. 3000 göteborgare befann sig i kväll på Skandinavium. Började dagen med en rejäl hotell frukost, Scandic Mölndal har en riktigt fin frukost buffé vill jag lova. Vi begav oss sedan till Scandinavium för att bygga upp Dustin homes monter. Eftersom vi har rutin på detta nu fixade vi allt riktigt snabbt vilket ledde till att vi kunde av njuta en lång lunch på en italiensk restaurang. Efter lunchen vandrade vi vidare till ett mysigt café och intog en dubbel expresso.
Nu är jag trött och ska lägga mig i sängen och kolla på lite film innan jag somar. I morgon natt åker vi vidare mot Trollhättan, men innan dess den stora fredags finalen i scandinavium. Känns lite tråkigt att idol resan lider mot sitt slut för det är nu allt börjar bli kul, för att man lärt känna så många sköna männsikor som man jobbar ihop med.

Godnatt från ett regnigt Gbg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback