Ny turné på G

Idol turnén är nu avslutad och vi hade en mycket trevlig sista kväll på den stora finalen i Globen. 14 700 personer var på plats för att se finalen. Vi jobbade fram tills sändningen var slut och sedan begav vi oss på Idols efterfest som höll till i Globen. Det blev en sen festnatt och jag kom hem framåt morgon kvisten. I lördags packade jag och flyttade mina saker till Sara. Ska bo hos henne nu denna veckan va tanken, men nu är det så att jag idag fick reda på att jag kommer att pka ut på en turné med spelet Lips och Rockband till Örebro och Norrköping så jag kommer spendera denna veckan på hotell  stället. På lördag åker jag hem til, Småland och då ska jaga vara LEDIG.

I lördags hade vi tjej träff. Vi var ute och åt god Italiensk mat på Vapiano i Gamla stan. Efter ¨några glas vin och en kanon god middag gick vi vidare till "ett ställe" på Söder för lite dans och drinkar. En mycke trevlig kväll i goda vänners lag,  dock var jag trött efter allt jobb den senaste tiden och fredages festligheter så jag åkte själv hem några timmar tidigare än de andra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback