Världen är liten

I kväll hände det en kul grej. Jag har kännt mig lite krasslig och legat till sängs mesta dels av dagen på Scandic i Mölndal. Nu i kväll gick jag ner till restaurangen för att se om de hade någon macka jag kunde få med mig upp på rummet. Mannen bakom bardisken visade sig vara mitt ex pappa. Var tillsammans med en kille från gbg när jag gick sista året på gymnasiet och sen tog det slut och vi bröt all kontakt.
I kväll kunde jag inte hålla mig utan skrev ett sms till honom och frågade vad han gjorde nu förtiden. Det visade sig att han bara bor 200 m från hotellet. Vi sa att vi kanske skulle ses imon om tiden tillåter. Han skulle åka till Rom på fredag så han hade också lite knapert med tid. Vore verkligen kul att träffa honom efter alla dessa år.
Nu ska jag ta en säng film och somna till, Johan Falk blir det.

Godnatt önskar jag från ett minus gradigt Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback