Bråk på restaurang med polispådrag

Dagens: Bowlat, lunchat med brorsans tjej i Vetlanda, hälsat på mormor, middag på Chili Thai

Har som sagt haft fullt upp hela dagen. Hela tjocka släkten va och åt middag på Chili Thai efter att vi bowlat lite. Där hände de en mindre kul grej. En av gästerna vid bordet bakom mig gick fram och nitade servitören. Han va för övrigt en alkisgubbe som döljde de hyffsat väl...inte sen tidigare igen känd i stan. Servitören kunde försvara sig och kunde snabbt slänga ner honom på golvet. Då fick min morbror & bror rycka in för att hålla fast honom tills han lugnade sig lite. Men han gav sig inte och höll på som f-n rent utsagt och hotade och levde. Polisen inkallades, men de tog 40 min innan de va på plats och då hade gubben kunnat ge sig iväg...han sprag iväg som en galning utan jacka, glasögon. Han sparkade och hade sig på servitören...va riktigt otäckt. Kunde slutat riktigt illa. Hoppas de får tag på idioten! Fick sen tala med polisen och lämna vittnes uppgifter. De va riktigt grova hot mannen slänge ur sig och hans betéende och handlande va mycket skrämmande.
Efter en lång tid kunde vi slå oss ner och njuta av maten. Trots detta hade vi en riktigt trevlig kväll tillsammans. Imon ska jag & mor åka till Timmernabben. Ska bli kul att komma dit. Bara njuta & umgås med släkten. Varför går tiden såfort när man är hemma!?

Lägg dags för en flicka som mig nu så jag säher Godnatt & sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback