Dags att börja sy



Inhandlade lite tyger på IKEA på vägen hem till Borås. De blommiga tyget ska bli gardin till min lya och de andra ska vara till allrummet. Kanske ska sätta fart o sy redan i kväll. Har passat på att låna med mig mammas symaskin. Vid 21 kommer Madde över så ska vi kolla Beck o äta popcorn.
Det har varit så skönt att vara hemma och umgås med familj & släkt. De va precis vad jag behövde. Skulle stnnat i Jkpg på vägen hem och lämnat Mr N startkablar, när jag va halvvägs till Ulricehamn kom jag på de. Inte lätt att vara 24 och glömsk. Som Krysset sa när jag jobbade på Smålands idrotten: "Soffan om du är så glömsk redan nu hur ska de gå om några år!? då är du säkerligen senil." Men tricket är ju faktiskt att man kommer ihåg det som är viktigt och helst glömmer sånt som man inte prioriterar så högt.

Puss & hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback