Det där med saknad

Haft en myskväll med fröken Löf i kväll, frossat i oss massa onyttigheter o kollat tv. Precis vad jag behövde!

Tycker allt Sara får ta o flytta hem nu. Flyttar du hem gumman då är de faktiskt stor risk att jag flyttar till Sthlm också. Bara ett år kvar i skolan och då med massor av praktik. Tänk vad kul det skulle bli! Du har ju jobb...bara tuta o kör. Stöttar dig hur som...jag vet att de kommer en dag snart då du bor hemma igen! Njut av livet i Thailand!

Tänker på mina nära & kära. Önskar att vi sågs mer än vad vi gör. Saknar er i Sthlm, gamla vänner, ytliga vänner, mina Sälen gänget, Jönköpings töserna, min familj, gamla kollegor...inga nämnda, inte glömda!

Jag o Ralle ska träffas nästa vecka...hur kul som helst. Inte träffats sen jag bodde i Jönnet. Trevligt att man tar upp kontakten!

Hur som nu är det definitivt Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback