Drinkkväll


(gammal bild på mig & Malin)

Igår bjöd fröken Löf över mig på en drink...eller de blev tre. Sen vandra vi ner till X&Y där vi skulle ta de lungt och bara ta nån drink...självfallet blev fallet inte så. Vi blev bjudna både på skumpa & helrör...ja så kvällen slutade på en helt annan bana än den planerade. Det resulterade i alldeles för lite sömna och en trött fredag. Dock inte de minst bakis för jag tog de relativt lungt.
Har nu varit me Malin & Annelie o klippt o klistrat till mitt t-shirt kollage i projektarbetet. De är skoj de! Nu är jag på G. I kväll blir de chill, kolla på tv me Malin och äta popcorn. Hela helgen får bl lugn för min budget är nere på noll och de är jag inte ensam om så de känns skönt! Kanske ska ut och åka pulka imon, så då kommer vi bli som barn på nytt!

Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback