Färgolycka

Klantskallen Sofie har varit i farten! Nu är jag full med färg, liksom mina kläder min soffa. Åhh va trött man blir. Så här gick de till...jag satt i soffan o pluggade lite med projektet med datorn i knäet. Skulle då ta fram min nya penna och skriva ner mina idéer. Jo vad händer då!? framdelen av pennan fastnar i locket och andra delen har jag i andra handen. Färger bara slungas ur och det hamnar överallt. Hade sånna där glatta legings på mig och jag va ju tvungen att torka dem lite innan jag tog av dem. Här har ni resultatet av mitt ben. Snyggt...NOT!! Färgen är sån som inte går att tvätta, sån där svart färg som är rinnande. Sitter som aset! Svor som Emil Thid... F-N.
Denna olycka resulterade i fula fläckar på soffan, min munktröja, mina leggings, mina ben, mina händer och på mitt tangentbord.


Resultatet av färgen på mitt ben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback