Flyttar till Gotland!

Yes yippie yohooo....jag fick jobbet!! *lycklig* Så i början av maj flyttar jag över till Gotland för att jobba på Kneippbyn utanför Visby, där jag även kommer ha min praktik. Slog två flugor i en smäll! Nu ska jag leta boende men de löser sig alltid...optimist som jag är! Vill man något tillräckligt mycke och man lägger ner lite energi så löser de sig alltid. Lagt ut en annons på blocket, pratat med mina vänner där plus att jag idag tog kontakt med min mormors kusin som bor utanför Visby. Han lovade att hjälpa mig och han sa att han kunde ha lite bra kontakter.
Ska bli så kul att bo på Gotland i sommar. Dels kommer mina rötter därifrån, på mormors sida. Farmor & farfar har sommarstuga där...så min familj brukar åka över ofta plus min faster med familj. Känns på nåt sätt som att komma hem...kändes så otroligt bra när jag va där i somras. Trivdes verkligen! Nu ska jag äntligen få utforska hela ön.

*lycklig*


Härlig sommar bild från Visby när vi njuter i Almedalen. Jag, Simon & Johan. Bild: Louise Q

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback