Hem kära hem

Det är så skönt att vara hemma! Igår kväll när jag kom hem hade mamma lagat tacos.Bästa mamma! Så vi hade en mysig kväll tillsammans, snackade skit & kollade film.
Idag har jag & fröken Storm (Luna pappas hund) varit i Vimmerby och hälsat på farmor & farfar. Ätit massa gott och umgåts. Skulle åkt iväg på bio i kväll med mamma o Inger (morfars sambo) men jag hoppade i sista sekund. Va en film som heter Australien som kulturföreingen i Hultsfred skulle visa. Kände att jag måste ta de lite lungt när jag är hemma. Blir ett himla farande ändå. Imon ska jag till Vetlanda, kika på stan med mormor och på kvällen bowla med mina brorsor och sen ut och äta. Ska bli trevligt!
På fredag ska jag & mor till Timmernabben till min mosters & morfars sommar ställe. Vet inte om jag ska kalla de sommarställe. Deras "stugor" är mer som vanliga stora hus som ligger precis intill havet. Ska bli mysigt!
Måste också få tid tillsammans med far så på lördag får det bli en dag med pappa, sen är vistelsen slut och jag får åka tillbaka till Borås.

Längtar till sommaren & Gotland nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback