Hem till Småland

I´m a bad girl. Kommer åka till Småland, hem till mamma redan efter skolan idag. Ska bara hem och packa väskan! Ska bli så skönt att komma hem lite. Träffa familjen & släkten. Ska avnjuta fredagen i Timmernabben i min mosters hus. Ska bli kul att åka iväg på en tripp med mor, träffa kusinerna och så. Ska besöka min bror & hans tjej i Vetlanda för att spana in deras nya lägenhet. De va också tal om att vi syskon ska och bowla. Sen Ska jag laga massor med matlådor. Har ju ingen ugn i min kya här i Borås så tänkte passa på att göra nån paj & lasange när jag är hos mor. Tänkte också ta en tur ttill Vimmerby och hälsa på farmor & farfar...sen ska jag till mormor också. Lär bli fullrulle hemma helt enkelt! Man vill ju hinna med så mycke som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback