I´m in love


I love my new converse! Eller nya och nya...de börjar bli ingångna...haft dem över en månad nu! Svart och i skinn. Tycker om denna nya modellen med mer feminim look. De kommer användas mer än flitigt vill jag lova!

Imon efter föreläsningen drar jag Sofie, Sofie & Jenny till Gbg för lite shopping. Ska vara varsam med mina cash dock, men nån godbit kanske man hittar. Jag är inne i en spara period, men jag lyckas sådär med det. (ska spara pengarna till Gotland i sommar eftersom jag kommer få dubbla hyror). Började ju med att jag crashade bilen in i en annan, så fick lite reperations kostnader + att jag måste betala självrisken. Vilket betyder en stor den av sparpengarna ryker. Ibland gillar jag inte att vara student. Speciellt inte när man råkar ut för sånthär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback