Jag älskar att leka i pulkabacken

Nyss hem kommen efter en kväll hos Annelie med Melodifestival o film. Snön faller ner och täcker hela Borås. Blir sådär lycklig att de kommer snö nu när de sagt på vädret att de ska bli milt. Vilket betyder slask och blöta fötter. Brr. De skottar ju inte gatorna här i denna stad.
Idag gav jag o några tjejer oss ut i pulkabacken...jag blir verkligen som ett barn på nytt. Så kul är de! Ska lägga mig i sängen nu och äta kolla film och äta nachochips med salas. Icas ostnacho...de är super goda! Lyckats vända på dygnet nu...de är inte bra alls. Så imon ska jag göra ett tappert försök att gå upp vid 9, så man ställer om sig till skolans tider lite enklare.

See ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback