Klipp & klistra


Några av bilderna som ska klistras upp på mitt moodboard

Dagen har gått i kreativ anda. Klitt & klistrat till projektet med det nya varumärket jag jobbar fram. Riktigt kul faktiskt! Vi har det som grupparbete åt nelly.com i kursen projektmetodik. Mitt varumärke ska va snygga tisshor med snygga detaljer och oversize, även långärmade finstickade tröjor & collage tröjor som är stil rena och snygga.

Jaja nog om plugget. Umgås för de mesta med Madde, mammas symaskin och med damråttorna i min lgh här i Borås. Men i helgen ska vi ut och fira Malin som fylde 22 igår. Solen sken över Borås denna dag och jag tog tillfället i akt att gå på en lång promenad. Gick in på Knalleland en sväng och kollade krukor i blomster affär och på Lagerhaus för att få lite inspiration. Ska ficka till Maddes och mitt gemensamma rum nu lite till våren. Så man kan sitta där och umgås också eftersom våra lgh är så små. Ska snart äta Semla och kolla på House.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback