Längtar till våren


Pics: By me

...då solen skiner och man kan bära lite tunnare kläder. Gjorde ett tapper försök idag genom att ha på mig min svarta skinnjacka, men shii fick jag. De kom snö, regn och blåst.Gillar leopard mönstrat. Denna scarf är från H&M. Jackan köpte jag på Monki i mitten av januari, men har hittills fått tillbringa tiden hos mig i garderoben. Den är så snygg och definitivt prisvärd.
Nu ska jag kolla klart sluttampen av denna veckas "halv åtta hos  mig". Trevligt matlagningsprogram! Ska dyka ner i min Mari Ljungstedt bok sen. Have a nice evening! (Lite engelska dyker upp nu tiit som tätt, bara för att jag nog är lite stolt att jag tror jag lyckades bra med affärsengelska duggan idag + att jag fick VG på lyssnartestet, måste notera att jag är kass på engelska men jag har gett mig f-n på o bli bättre nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback