Lycka?

Mycke tankar om livet. Går egentligen hela livet ut på att man ska finna kärleken och den lyckan!? Ibland börjar jag tvivla på de...om de starka man känt kan komma åter för någon annan person. Ja de tror jag faktiskt, men inte på samma sätt. Tiden rinner och dagar försvinner...den person man en gång va är ett minnet blott, man förändras och utvecklas ständigt. Men sina värderingar har man alltid kvar...den man fostrats till att vara. Min verklighet är inte den verkliga verkligheten! Man ska vara lycklig och den lyckan behöver man ej finna genom kärleken till en annan. Du kan aldrig vara lycklig tillsammans med någon om du inte är lycklig med dig själv! Jag är lycklig med mig själv...men jag är ändå inte redo!

Efter lite frusna hallon och en Beck film ska jag nu inta sängen o drömma mig till en värld som jag inte lever i! En fantasifull sådan där


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback