Min kärra ska på en skönhets operation

Nu ska min kärra in till verkstan och lagas efter krocken. Ska strax åka ner till verkstan. Kanske borde man spela dum tjej som inte fattar nån ting och flirta till sig rabatt? hahaha...nej de är f-n inte min grej.
I övrigt kommer dagen spenderas över engelska böckerna...har prov imon. Dock ska jag unna mig och gå på bio i kväll. Hade velat se Valkyria, men Madde föredrar Wallander...så de får bli de spåret! Får helt enkelt se Valkyria en annan dag. Jag är som sagt väldigt intresserad av att se filmer som skildrar historia. Kollade på Der Untergang förra veckan som handlade om andra världskriget och Hitlers fall. Spännande och bra film med verklig basering. Kan också rekomendera Sophie Sholl om man är intresserad av filmer från ww2.

Puss o hej!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback