My weekend



Såhär fint va de när jag åkte hem från Jönköping nu i eftermiddags. Solen har strålat hela dagen och de är lycka. va trött efter gårdagens bravader. Somnade hemma hos Anna i natt, så Emelie kom o hämtade mig vid lunch så åkte vi upp till Blomsterlandet och sen blev de Liban Deli käk. De är favoriten! Gårdagen va mycke trevlig. Förfestade hemma hos Emelie, sen tog vi en snabbvisit på 8glas. Ställde oss sen i kön till Sliver...vi som sagt att vi inte skulle gå dit. Men men tjejerna ville ha fräscha karlar ;) jag klarade dock inte av och trängas och tanken av hur trångt de skulle va där inne fick mig att avvika från att gå in där. Jag, Anna & Sandra gick och tog en drink på Waffis. Inte varit där sen jag umgicks med Anne för säkert 4 år sen. Inget höjdar ställe, men de va kul o gå dit en sväng. Hamnade sen på Bongo och tog en öl...efter de varndrade jag & Anna vidare till Karlssons. De va trevligt!
Va nån karl där som visst hade spelat innebandy i samma klubb som mig innan, som kom fram och stötte. Dock inget av mitt intresse. Hade nog aldrig sett honom innan, men han visste vem jag va. Alla känner apan, apan känner ingen!

Blev lite efterfest med käk hemma hos Anna. Gick o la mig i hennes stora säng, medans de andra drog vidare, Vaknade på morgonen att Anna kommer hem från en efterfest.
Som sagt en mycke trevlig kväll va de i Jönköping! Önskar faktiskt att jag bodde där nu. Saknar verkligen att bo nära mina vänner och kunna hitta på spontana saker tillsammans.Länge sedan jag o Emelie hade en helg tillsammans. De måste vi ha oftare! Emelie smittar alltid av mig av sitt glada & humorrika jag. You make me feel good!

Dags att ta tag i pluggandet lite nu! Grupparbete imon...tenta på fredag! Ska kolla Beck o äta godis i kväll! Mys mys!

Karlar är skumma...jag fattar ingetting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback