Nu är jag arg

Jag är så trött...håller på o bli terrad på mobilen. Nån skummis som ringer = icke svara. Har ingen chans att kolla vem denna personen är eftersom de är skyddat nummer. Plus konstiga sms från nån annan typ. Vet att de inte är samma personer. Är de några vänner som jefla med mig eller är de helt enkelt några riktiga idioter. Hur som önksar jag att de slutar snart! Vill liksom kunna svara på min telefon fast de är skyddat nr. De här med att man "hänger ut sig" på nätet både genom blogg och på facebook kan ju leda till sånt här. Lustiga människor kan lätt gå in på facebook spana in bilder och lätt ta reda på telefon nummer på hitta eller liknande sida. Ska börja med att göra så att endast vänner kan kolla in mina bilder nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback