Projekt för Nelly.com




Idag i skolan drog vi igång med ett nytt projekt i kursen "Projektmedtodik". Vi ska jobba fram grunden för nya varumärken till nelly.com. De ska satsa på att ska fler egna märken och behöver därför hjälp på traven. Så nu ska vi ta fram fem nya varumärken i min grupp som kanske kan vara något som Nelly satsar på. Går de riktigt bra kanske vi lägger grunden för ett helt nytt och framgångsriktigt varumärke. Har vi tur kan det finnas produkter som lanseras redan till sommaren med nya varumärken. Det kan då vara några i min klass som ligger bakom om Nelly nappar.
Jag blev utsedd till projektledare...så nu ska jag ta uppdraget på allvar. Detta kan bli riktigt kul! Som vanligt är jag väldigt kreativ och tänker alldeles för långt fram...måste ju första satsa på att planera och lägga upp en bra tidsplan för projektet. Såfort jag hörde vad projektet skulle handla om så ploppade de upp massa idéer. Svårt att hitta bra namn till varumäkena....men de kommer.

Funderar på att åka till Järnforsen redan imon...skippa engelskan på ons, men nej jag borde inte.

Nu ska jag läsa lite Sofis mode och dricka kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback