Psykosamtal, vilka människor de finns

Igår när jag fick reda på jobbet på Gotland la jag ut en annons på blocket om att jag sökte boende där. Idag så ringde de i telefonen *skyddat nr*. De va iaf en kille som tillsammans med hans tjej ville erbjuda mig boende i centrala Visby i ett mindre hus som va nyrenoverat och riktigt fräscht. De lät ju jätte bra till en början och jag kände lite lycka, men de vände snabbt! De ville hyra ut ett rum i sitt hus...han frågade lite allmänt om mig och jag berättade. Han tyckte jag verkade vara en bra tjej.
Sen kom smällen... han berättade att rummen lå på övervåningen och att de ena kunde bli mitt. Och nackdelan va den att rummen inte hade några dörrar utan endast valv så man såg rätt in. Så han frågade om jag hade något emot om jag skulle råka se dem hålla på med varandra, sen sa han att hans tjej va konstnär och såg bilden i annonsen o ville rita ett porträtt av mig, att de ville umgås med mig varje fredag och dricka vin & ha relax kväll tillsammans inte nog med DET!!!!! Han berättade att  duschrummet inte heller gick att låsa och att de mer va som en skoldusch och frågade om jag skulle tycka de va okey att stå där och duscha om han skulle komma in.
Vad är de här för människor!? Vilka idioter de finns... blev upprörd som tusan. Asså vill de ha nån brud att ha trekant me...ja då får de f-n leta vidare. De finns helt enkelt männsikor för allt...I´m not that girl!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback