* * *Snö* * *

Varför ska de snöa när de ändå bara försvinner direkt av mildvädret! Jag vill ha riktigt vinter...de här vädret nere i södra Sverige får jag krupp på. Snöat hela natten och nu smälter de bort igen. *suck*
Gårdagen va mycke trevlig, vi bowlade och snäll som värden i bowlinghallen va erbjöd han oss att bowla längre eftersom allt folk ändå va hemma o kollade Melodifestivalen. Snäll kille. Efter bowlingen hämtade vi mat på Spice & rice och åkte hem till mig. Beställde wokade grönsaker med cashewnötter, en rätt som inte alls ska vara stark. Men när jag tog första tuggan höll jag på att drabbas av andnöd....de va sååå starkt. Jag gillar stark mat, men när de är så starkt att man nästan inte kan ta de i munnen...då är de inte gott. Måste blivit något fel där!

Vi kollade melodifestivelen och jag blev så besviken...hur kan svenska folket vara så förtjust i Caroline af Ugglas. Inte en slager för fem öre va den låten hon hade. Jag va mer inne på Marie Serneholt, Alcazar & låt nr1 (hette hon nina?) de va lite ös o klös i de och mer Schlager!

Saknar Mr i mitt liv...underbart är kort. Han är en kille precis i min smak.

Nu längtar jag till att få åka hem. Få äta mammas & pappas god mat och bara va! På onsdag bär de av!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback