Underbara dag

Varit på en helt underbar vinterpromenad i den strålande solen & klar blåa himmlen längs havet idag. Drack alldeles för mycke vin igår och sent blev de också. Va hos i min mosters stuga iTimmernabben på middag. Nu är jag hemma i Järnforsen och ska tillbringa kvällen med far. Vi håller nu på att laga pesto kyckling med ungspotatis till. Sen blir de melodifestivalen. Tiden går så fort när man är hemma imon ska jag tillbaka till Borås.

Har lyckats klanta till de...min ena bakdörr på bilen går inte att öppna utifrån, utan endast innifrån. Igår va jag dukltig och fixade med bilen fyllde på med olja, spolarvätska, smorde låsen o.s.v. Sen komjag ju på den smarta idén att jag skulle ge mig på och försöka fixa låset på dörren som va kass. Råkade trycka in en knapp på dörren i hopp om att de va de som va felet. Det resulterade i att barnlåset gick i...så nu går inte dörren att öppna innifrån heller. Båda vägarna är låsta och nu får den nog för bli låst. *arg*

Dags för middag nu!

Puss & trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback