Vart finns du?

Drömde en så lustig dröm idag om en kompis som jag hade under tiden på högstadiet. Världens snällaste kille. Vi hade också lite kontakt under tiden jag bodde i Jönköping...okey de va kanske 4 år sedan vi hördes. Har nu verkligen fått för mig att jag vill höra av mig. Men du jag hittar dig igenstans. Inte på facebook, inte på hitta eller eniro. Tror du bor kvar i Mörlunda med din tjej. Att de ska vara så svårt att hitta ett nummer! Dummer som jag är har jag fifflat bort nummret...ligger säkert kvar på nån gammal telefon jag haft för alla nummer på sim-kortet flyttas ju över om de är sparat där. Jajja de löser sig alltid! Vill ju bara veta hur du har de! Jag blir allid överlycklig när gamla vänner hör av sig.

Dags för en städ tur i lyan sen blir de plugg!

Puss o hej!


Kommentarer
Postat av: Malin

Vad heter kompisen då? Kanske kan hjälpa dig :)

2009-02-17 @ 15:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback