Visby

Nu har boende även löst sig i Visby. Ringde min släktings bekanta idag och de ville hyra ut sin gäststuga. Perfekt för mig! En kvarts promenad i till centrala Visby. Allt i sin enkelhet, men jag har faktiskt inte tänkt att sitta inne i sommar. Nu har jag allt klart...råkar jag få tag i ett bättre boende till bra pris så är de ju bara plus i kanten, men detta funkar bra!
Underbara lördag...ikväll är vi några tjejer i klassen som ska bowla, sen blir de god mat & melodifestivalen hemma hos mig!
Om några dagar ska jag åka hem till Järnforsen, närmare bestämt på onsdag. Ska bli skönt att komma hem och umgås med familjen. Kolla in brorsans lya, åka till Timmernabben...resten av tiden är öppen för förslag!


Almedalen sommaren-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback