Bad luck

Dagen började inget vidare. Bilen starta inte när jag skulle till skolan...men kanske va lika bra de. För när jag väl börja gå så kände jag verkligen att jag inte va pigg. Efter 200 m va jag helt genomsvett och yr. Jag vännde tillbaka och gick hem. Stannade på vägen och köpte en SOLO så jag har nåt tidsfördriv.
Göteborg får vänta tills imon, behöver helt enkelt en lugn dag till hemma så jag verkligen blir kry nu. Måste fixa startkablar sen, finns säkert nån som kan skjutsa mig till mekonomen sen så jag kan få ut o ta några varv med bilen så den laddas upp.  Jag & Zandra ska ha den till Gbg imon. Anna o Ida är där redan i kväll. Ska bli riktigt trevligt! Festande får jag ta de lungt me, men jag kan ändå va social o trevlig. Nån öl funkar säkert. Anna skulle me ta de lilla lugna för hon går på antibiotika. Nu ska jag ta en varm och lång dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback