Bad on study! Gotland!?

Ja just de ja, plugga va de jag skulle gjort idag! Inte lyckats börja ännu. BAD!! Allt annat är som sagt roligt att göra när man måste sänga sig ner i böckerna. Så jag började istället att leta LIA-plats till maj-juni. Har pratat med en som är ansvarig på Kneippbyn utanför Visby och han lät väldigt possitiv till att både ha praktik och sommarjobb där. Så jag har knåpat ihop en ansökan så skulle de höra av sig under nästa vecka.
Har också snackat massor i telefon, mamma kom hem från Thailand i dag o hade massor att berätta, sen snacka jag me Aron som jag träffade på Swedenrock o Anna i jkpg...så kul att snacka med vänner man inte hörs med så ofta så lätt att samtalen blir långa.
Nu ska jag iaf ta tag i tenta-pluggandet och äta en piggelin!

Puss

Kommentarer
Postat av: emelie pettersson

Hej gumman. åh vad skojd et är och läsa din blogg. Vilka fina bilder, det ser jävligt trevligt ut om inte annat. Hoppas att allt är fint och att pluggandet går kanon. nu ska jag hem till uhamn och hämta lars. PUSS

2009-01-13 @ 18:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback