Brunch + feelings

Idag blev de brunch på Viskan, med några tjejer i klassen. Satt där i nästan 3 timmar o snacka o åt gott. Ingen va särskillt motiverad till att gå hem o plugga...så vi drog ut på de in i de sista. Så nu är de dags o ta tag i sur degen. Ska först bara ta och laga lite middag...korvstroganoff får de bli. Va länge sen!

I kväll kommer mr.N, egentligen vill jag inte de men jag måste säga som de är  nu...orkar inte fortsätta detta spelet. Har försökt att ge de en chans, men när man efter en tid upptäcker att de inte växt till några starkare känslor är det bäst att gå vidare. Saknar faktiskt Mr. X, han är verkligen en kille i min smak. Spontan, äventyrlig... I like. Trivs bra med att de är som de är då jag kan göra precis vad jag vill o känner för. Planerar inför Gotland i sommar...de är de som får mig att brinna nu, för Borås är regn o regn o plugget är inte alls kul. Hoppas de vänder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback