Finns för dig

Haft lite besök i kväll av en fin kompis. Vi fikade o pratade lite. Så ledsen för hans skull. Ni vet väl alla vad jag tycker om otrohet och att de är något som är oacepptabelt i mina ögon. När nån av mina vänner råkar ut för de (nästan samma som hände för mig) känns de verkligen i hjärtat. När man varken vet in eller ut, upp eller ner. Önskar att man kunde göra något, men man blir så oerhört tacksam för alla vänner man har som ställer upp och visar att man finns o stöttar. Jag finns för dig! Hoppas att allt löser sig till de bästa, du är värd de bästa! Efter regn kommer sol även om man inte tror de. Hur som va de jätte kul att träffa dig, fast situtionen i ditt liv va minst sagt förvirrad och mycke tankar. Du är en fin männsika!

Nu ska jag vila lite till handbollen sen ska jag kolla på de där programmet om reseledare i Phuket i hopp om att Sara dyker upp i rutan! Pratat me Sara på msn i dag...de gör mig så glad. Snart kan v prata i tele också när du kommer till sverige på en snabbvisit!

Puss o kärlek till mina underbara vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback