Fynd

Nu är jag hemma o tenta är avverkad, den va svår. Efter att jag har som tenta har jag börjat med näst intill en liten tradition, nämligen att när jag gjort den så ska jag unna mig något oftast i form av shopping. Så efter tentan gav jag mig ner på stan...tänkte köpt conversen som jag tidigare bloggat om, men de fanns inte någon stans. Köpte en college tröja på gina som är rosa/aprikos...sen skulle jag bege mig hemåt men bara kika in på Face först. En av mina favorit butiker här istan... skulle bara kika. Va på väg att köpa ett par Acne jeans med avböjde...sen när jag skulle gå ut hittade jag en sån skön het. En kappa i ull från Merdel...har tidigare kostat 2800:- o va nu nersatt till 400:-, självfallet kunde jag inte låta bli att klippa till. Så gick de med mitt converse köp, men jag känner mig ändå oerhört nöjd över mitt fynd. kan visa biler sen.
Nu ska jag ta och vila lite middag eftersom jag fick så lite sömn i natt och i kväll lutar de åt att kolla på film hos Natta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback