Gotland




Fårö
Bilder: Lånade

Drömmen om min sommar börjar luta sig mer och mer åt att gå i uppfyllelse. Nämligen att bo på Gotland och jobba på Knaippbyn i reception + att ha min praktik där. Så blir det som jag vill så flyttar jag till Gotland redan nån vecka in i maj och stannar till mitten av augusti.
De ringde från Kneippbyn idag (skickade ansökan förra veckan) och redan nästa vecka har vi bokat in en träffa för intervju. Vi ska träffas på Landvetter...perfekt så jag slipper åka till Gotland för intervju. Känns så bra, jag ska se till att jag får det! De är en sak som är säker!

Nu är jag lycklig fast jag är sjuk! Madde ska köpa med sig lite godis till mig när hon kommer från skolan. Hon är toppen min granne. Hoppas att hon också följer me till Gotland i sommar.

Kommentarer
Postat av: Funcken

gött att även du hamnat i bloggträsket..riktigt nice förresten..keep up the good work..Kram på dig tjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback