Halvt död. Vilken fest!!!

De är precis så jag känner mig, svävan mellan verkligheten och det overkliga såhär dagen efter kvällen före. Precis hemkommen från Göteborg. Har tillbringat  helgen med Ida, Zandra, Anna & Petter. Va nog knappast kör duglig när jag satte mig i bilen hem, men jag av ju tvungen att ta mig hem. Är nog mest trött! Kan tänka mig att sova för natten redan nu. Igår plockade jag upp Zandra på stationen i Borås och vi gav oss vidare mot Gbg. Fyndade på Monkis rea + köpte en snygg jeans jacka. Vi strosade runt och åt lunch på en mysig italiens restaurang.

Kvällens festligheter började hemma hos Ida. Sen drog vi vidare till några vänner hon mött i Thailand för en fortsatt förfest. Dit kom också min söta Gerda o hennes vän Elin. Va så kul att träffas! Vi hade sedan en fulländad kväll på Sticky. Där dansade vi och drack öl i trevligt sällskap ända tills de stängde vid 4.00. Träffade några trevliga grabbar i ett band som Anna kände. Så vi satt mest ner och snacka musik och lät allt förmånga öl slinka ner genom strupen.

I början av kvällen träffa jag en kille...en gammal flirt. Förstår mig faktiskt inte på er killar. Fick ett sms av X när han åkt hem: Hade gärna velat vara kvar för du va lätt snyggast på stället. Du va så oväntat läcker! Fattar inte att man skriver sånt när man är sambo och hela den biten...just bara för att man är full och säkert inte skulle säga det annars. De va ju en snäll komplimang, men varför!? Jag hade inte velat att min kille satt o skickade sånna sms till tjejer han haft en flirt med och träffat ute.

Hur som så fortsatte efterfesten hemma hos Ida, ända in till 8 på morgonen. Jag gick dock och la mig på min luftmadrass vid 5.30 för att försöka somna in, utan något större lyckande. Sov i princip inget alls i natt. Väcktes sen av att nån full kille i de där bandet kom och skulle lägga sig bredvid mig vid 8. Blev så där lycklig...NOT!!! Jag ville sova sova och sova....inte ha nån full karl bredvid mig som inte alls föll mig i intresse. Varför ska killar tro att man är intresserad bara för att man snackar och är trevlig. Putta ner honom på golvet, för jag ville sova själv, men inte gav han sig i första stund. De va allt för lockande att sova på min smala luftmadrass istället för golvet, men tillslut så... Jag blev tokig!

Nu är jag äntligen hemma. Ska äta chips och kolla tv innan jag somnar in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback