Hard work

I dag har jag inte lämnat mitt lilla kryp in till lägenhet. Eftersom jag & Malin va tvungen att avverka grupparbetet träffades vi hemma hos mig för att ta tag i fallet. Lyckades komma undan me de hyffsat smidigt och efter 3-4 timmar hade ci lyckats få ihop med. Bjöd Malin på lite sallad & fetaost knyten som lunch. De va riktigt gott!
Imon är de fredag och helgen väntar....jag har inga planer alls. De kan vara skönt att bara ta de som de kommer. Tror ja behöver bara vara hemma och varva ner och ta de lungt. Kanske satsa på att träna lite (en simtur i badhuset skulle sitta fint) , ut och gå, läsa nån bok och umgås med lite vänner.

Nu är de lägg dags. Har som vanligt dålig självdisiplin då de gäller att lägga mig tidigt så jag ska orka med kommande dag då man ska upp tidigt. Skärpning Sofie, men jag är ju kvälls människa.
Ska ta en funderare över sommaren, men de lutar helt och hållet åt Gotland och söka jobb på Kneippbyn utanför Visby.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback