Hey ya!

Till helgen kommer kanske Carro o vi ska ta en sväng om. Denna tjej får mig alltid på topp! Innan dess väntar hårt plugg...tenta på onsdag.
Varför kan man aldrig nöja sig med det man har!? man vill hela tiden ha mer, nya utmaningar. Jag har verkligen "myror i brallan" o blir så lätt uttråkad när de inte händer något. Så mycke jag vill göra. Nu vet jag iaf att jag ska va här i !½ år till sen får jag nya utmaningar. Önskar mig att jag va en sån tjej som kunde nöja mig med de jag har och uppskatta det. Har man väl fått smak av det äventyrliga livet är det svårt att slå sig till ro!

Nu ska jag ner o köpa godis med Madde. Måste ha nån "morot" för att kunna slå mig ner i bäckerna o tenta plugga!

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback