Ich bin krank

De är ju fasiken typiskt att man åker på feber o världens förkylning med halsont nu när en ny kurs börjat. Specielt då de är viktigt att lyssna på förelsningarna eftersom vi inte har nån bok. Shit pommfritt!
Har inte känt mig riktigt hundra sen i söndags, men trodde de berodde på festligheterna i helgen. Igår gick jag o la mig redan vid 20.30, och de hör verkligen inte till vanligheterna. Missade idrottsgalan och allt! Vaknade i natt helt genom svett och frossa emellan åt...så jag börja fatta vidden. Tog fram tempen och den visade 38,7, att tillägga är att jag normalt ligger på 36-36,5 så när jag är uppe vid 38 känner jag mig riktigt dålig.
Nu har jag ätit piggelin och flyttat mig från sängen till soffan! De får bli film och vila hela dagen! Jag måste bli pigg! Vi läser ju Photoshop i skolan imon....de vill jag inte missa. Massa skoj ju!

Kram från sjuklingen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback