Impulsryck

Ja ni som känner mig vet att jag kan va väldigt oförutsäg bara och få mina ryck emellan åt och vill att allt ska hända på momangen. Ikväll fick jag ett illryck och sprang in till Madde o sa: Häng me mig nu...så ska vi åka ner o köpa World tour. Och så blev fallet...Först Elgiganten, sen OnOff...men de va slut. Så åkte till Ica Maxi där jag sett de tidigare idag och klippte till. Så i kväll ska vi spela så de glöder. Ett krav först...att jag ska plugga klart och göra mina frågor, annars blir de inget spelande...så nu ska jag sätta fart med de.

Så nu rök lite av mina julklapps pengar. Men som jag sa till malin innan, bättre att jag köper de här, annars kommer jag ändå bara lägga de på kläder & skor...o sånt har jag ju inte gott om innan!? jodå...så garderoben är översvämmad!!!

Time to study!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback